asdd

Radio ZET się udziela

W poniedziałek, 2 listopada, startuje nowa kampania wizerunkowa Radia ZET. Obejmie telewizję, prasę, internet, outdoor i sieci kin. Jej hasło przewodnie to: „Radio ZET się udziela”.

„Chcemy pokazać, że pozytywna energia, czyli DNA Radia ZET, udziela się wszystkim bez względu na wiek, miejsce czy czas. Jesteśmy wszędzie tam, gdzie są nasi słuchacze – w samochodach, na maratonach, na szczytach gór, a nawet w kosmosie” – mówi Katarzyna Piecuch, dyrektor promocji Grupy Eurozet.

Spoty będzie można zobaczyć we wszystkich głównych telewizjach i kanałach tematycznych. Kampania obejmie również internet (m.in. Onet, Wirtualna Polska, gazeta.pl, YouTube), prasę (dzienniki, tygodniki i miesięczniki), sieci kin Multikino, Helios oraz Cinema City, a także outdoor (m.in. wiaty przystankowe i autobusy).

Autorem koncepcji kreatywnej 30 i 10-sekundowych spotów jest agencja Change (Group One). Za reżyserię spotów odpowiadał Szymon Pawlik, produkcję – Studio Garaż, a post produkcję – Platige Image. W reklamie wykorzystano utwór Madcon „Don’t Worry” (feat. Ray Dalton). Media zaplanował i zakupił ZenithOptimedia Group.

Spot można zobaczyć tutaj.

%s1 / %s2
- +