asdd

Eurozet Live

Eurozet Live

Eurozet Live to marka dedykowana projektom cross-mediowym oraz marketingowi miejsc i wydarzeń.

Na swoim koncie ma już realizację takich dużych projektów jak: telewizyjne trasy koncertowe „Lato ZET i Dwójki”, cztery edycje Festiwalu Piosenki Rosyjskiej w Zielonej Górze, zimową akcję „Start do nart”, cykliczną imprezę rodzinną „Dzień Dziecka na Maxa”, koncerty „Hit Biało-Czerwonych”, „Cała Polska śpiewa kolędy”, letnie eventy z cyklu „Active Summer”, projekt „BMW Jazz Club”, Festiwal Winobrania w Zielonej Górze i wiele innych.

Zespół Eurozet Live liczy kilkanaście osób.

Specjalnością Eurozet Live są projekty cross-mediowe, łączące potencjał Grupy Eurozet z innymi partnerami mediowymi oraz wchodzące bezpośrednio między ludzi. Świetnym przykładami realizacji Eurozet Live są telewizyjne trasy koncertowe „Lata ZET i Dwójki” czy świąteczne koncerty telewizyjne „Cała Polska Śpiewa Kolędy”. Eurozet Live działa coraz szerzej, rozwijając jednocześnie pola eksploatacji Grupy Eurozet.

W Eurozet Live myślimy w kategoriach nie tylko projektów, lecz całych linii biznesowych. Pierwszą z nich jest linia „Kids”, której przykładem realizacji jest rodzinny event „Dzień Dziecka na Maxa”.

%s1 / %s2
- +