asdd

RRM

RRM Dom Sprzedaży Radia zajmuje się sprzedażą antenowego czasu reklamowego stacji należących do Grupy Eurozet oraz działalnością brokerską
dla innych uczestników rynku radiowego w Polsce.

RRM Dom Sprzedaży Radia oferuje kompleksowe doradztwo w zakresie strategii radiowej.

Zajmuje się planowaniem kampanii radiowych i cross-mediowych oraz ich sprzedażą. Obok bogatej oferty z zakresu komunikacji ATL, oferuje również działania typu BTL: akcje sponsoringowe, projekty specjalne oraz eventy, łączące klasyczną reklamę z wydarzeniami plenerowymi. Jako pierwszy wprowadził ATELIER - zaawansowane narzędzie, pozwalające na profesjonalne i skuteczne planowanie radiowych kampanii reklamowych.

Wielokrotnie wyróżniany tytułem Najlepszego Biura Reklamy przez tygodnik branżowy Media & Marketing. Doceniany za szybkie i sprawne reagowanie na potrzeby klienta, elastyczne dopasowanie do jego potrzeb oraz za najwyższy poziom obsługi klienta.

RRM Dom Sprzedaży Radia od lat działa na rzecz rozwoju rynku radiowego w Polsce oraz zwiększenia znaczenia radia jako medium reklamowego. W 2004 r. w jego ofercie znalazł się „Pakiet Niezależnych”- innowacyjna i do tej pory jedyna na polskim rynku, inicjatywa mająca na celu wsparcie niezrzeszonych stacji, niezwiązanych kapitałowo z Grupą Eurozet.

RRM Dom Sprzedaży Radia był również jednym z autorów porozumienia między największymi nadawcami w ramach akcji „Przemawia za radiem”, która promowała radio wśród reklamodawców. Jako jeden z pierwszych zainwestował w badania skuteczności reklamy radiowej. Od wielu lat wspiera rozwój badań słuchalności, aktywnie uczestnicząc w pracach Komitetu Badań Radiowych.

Strona RRM Domu Sprzedaży Radia: www.rrm.pl

%s1 / %s2
- +