Eurozet to jedna z wiodących grup mediowych w Polsce, zajmująca się produkcją i nadawaniem programów radiowych, sprzedażą czasu reklamowego, działalnością brokerską dla stacji i serwisów internetowych, a także tworzeniem i zarządzaniem serwisami internetowymi. Istnieje od 1993 roku.

Nasze marki

Obecnie w skład Grupy Eurozet wchodzi pięć rozgłośni: Radio ZET, Antyradio, Chillizet, Meloradio, Radio Plus, serwisy internetowe, w tym: radiozet.pl, antyradio.pl, chillizet.pl, radiostacja.pl i planeta.fm; a także Studio ZET produkujące reklamy oraz Eurozet Live - marka dedykowana projektom cross-mediowym i marketingowi miejsc i wydarzeń.

Radio ZET
Antyradio
Meloradio
Chillizet
Radio Plus
Radiostacja
Planeta FM
Eurozet Live
Studio ZET
Pakiet Niezależnych

Eurozet w liczbach

https://eurozet.pl/
5

stacji radiowych

#2

grupa radiowa w Polsce*

8,1 mln

słuchaczy radia**

#22

pozycja wśród portali internetowych***

6,2 mln

użytkowników serwisów internetowych***

512

pracowników

* Stacje Grupy Eurozet + Pakiet Niezależnych
** Źródło: Kantar MilwardBrown, Radio Track, stacje Eurozet + Pakiet Niezależnych, VI-VIII 2018, wszystkie dni tygodnia, 15+
*** Gemius/PBI, VIII 2018

Kadra zarządzająca

Andrzej Matuszyński 2

Andrzej Matuszyński 2

jhkhkjh

Andrzej Matuszyński

Andrzej Matuszyński

Prezes zarządu

Pracę w branży medialnej rozpoczynał w Grupie Infor. W latach 1997-2004 związany był z Grupą Eurozet, zajmując m.in. stanowisko dyrektora badań i marketingu oraz członka zarządu Radiostacji. W latach 2005-2010 pracował w Cyfrowym Polsacie S.A., gdzie jako członek zarządu odpowiadał za marketing i obsługę klienta. W tym czasie sprzedaż dekoderów telewizyjnych Polsatu wzrosła o 3 miliony (z 300 tys. do ponad 3 mln sztuk). Od 2010 r. był członkiem zarządu i dyrektorem operacyjnym ITI Neovision S.A. W latach 2011-2012 pełnił funkcję dyrektora pionu marketingu Grupy Eurozet, a następnie doradzał zarządowi Grupy. W grudniu 2013 objął stanowiska prezesa Grupy Eurozet. Absolwent KUL, gdzie skończył ekonomię i psychologię, ICAN Insitute oraz IMD Business School w Szwajcarii.

Ewa Rosiewicz

Ewa Rosiewicz

Członek zarządu, dyrektor biura reklamy

Z mediami związana jest od ponad dwudziestu lat. Pracowała w Infor Biznes i AWR Wprost, jako Dyrektor Sprzedaż Działu Agencyjnego. W latach 1993-2008 w dziale sprzedaży Grupy Eurozet zarządzała m.in. Działem Obsługi Klienta, Trade Marketingiem, PR-em i Promocją RRM. Absolwentka Wyższej Szkoły Marketingu i Biznesu w Łodzi.

Bartosz Szwoch

Bartosz Szwoch

Członek zarządu, dyrektor finansowy

Karierę zawodową zaczynał w 1997 w KPMG Audyt Polska. W latach 1999-2010 był z-cą dyrektora finansowego w Canal+ Cyfrowy, a przez kolejne siedem lat – dyrektorem finansowym Universal Music Polska. Do Grupy Eurozet dołączył w lipcu 2017 roku. Ukończył ekonomię na Uniwersytecie Warszawskim.

Nasze rozgłośnie

Radio ZET

Radio ZET i już! Jedna z największych i najpopularniejszych ogólnopolskich stacji radiowych. Każdego dnia towarzyszy milionom słuchaczy. Można tu usłyszeć różnorodną muzykę i rzetelne informacje z kraju i ze świata. Inspiruje, dostarcza rozrywki i daje do myślenia, kierując program do dorosłych Polaków. Od początku istnienia stacja stawia na profesjonalizm i osobowości.

Dowiedz się więcej
asdasdasds
Meloradio

Meloradio. Dobra muzyka i wszystko gra! Grupa 19 stacji lokalnych, nadających w 22 polskich miastach. Rozgłośnia powstała z myślą o tych, którzy każdego dnia poszukują odprężenia i wytchnienia od natłoku codziennych zajęć. To stacja dla lubiących zwolnić tempo, aby poczuć się dobrze.

Dowiedz się więcej
asdasdasds
Antyradio

Antyradio. Najlepszy rock na świecie! Największa i najdłużej istniejąca rockowa sieć radiowa w Polsce. Korzysta z 16 nadajników, obejmujących zasięgiem największe miasta Polski. Słynie z bezkompromisowego spojrzenia na rzeczywistość i silnych osobowości antenowych. Program kieruje do wszystkich chodzących własnymi ścieżkami, niepoddających się masowej popkulturze i lubiących odważnie patrzeć prawdzie w oczy.

Dowiedz się więcej
Antyradio
Chillizet

Chillizet. Nastaw się na chill out. Sieć stacji radiowych, kierująca swój program do wszystkich, którzy szukają własnej strefy komfortu i relaksu. Swoim słuchaczom oferuje starannie wyselekcjonowaną muzykę w klimacie chilloutowo-jazzowym. To wyjątkowy przewodnik po światowych trendach, wielkomiejskim stylu, najważniejszych wydarzeniach kulturalnych i poczucie humoru na najwyższym poziomie. Stanowi alternatywę dla codziennej oferty rozgłośni mainstreamowych.

Dowiedz się więcej
asdasdasds
Radio Plus

Radio Plus. Przeboje z nutą nostalgii. Ponadregionalna sieć rozgłośni lokalnych, kierująca program do wszystkich, którzy oczekują sprawdzonych i znanych przebojów, potwierdzenia tradycyjnych wartości, a oprócz ważnych informacji politycznych i sportowych liczą na wieści ze swojego miasta i okolicy. Chcą poznać plany lokalnych władz, dowiedzieć się o działaniach parafii i miejscowego biskupa, czy usłyszeć jakie ma dla nich propozycje ich dom kultury.

Dowiedz się więcej
Radio Plus
Nagroda Radia ZET im. Andrzeja Woyciechowskiego

Nagroda Radia ZET im. Andrzeja Woyciechowskiego

Jedna z najbardziej prestiżowych nagród świata dziennikarskiego w Polsce. Jej celem jest uhonorowanie dziennikarzy za odwagę w docieraniu do prawdy i odkrywanie, tego co wcześniej było ukryte lub niedopowiedziane.

Dowiedz się więcej

Fundacja Radia ZET

Działalność w organizacji pomocowej, tak jak dziennikarstwo, wynika z poczucia życiowej misji. Ta misja ma wiele wymiarów, zwłaszcza kiedy szeroki zasięg radia można przekuć w działalność społeczną. c

Dowiedz się więcej

Fundacja Radia ZET
Grupa kapitałowa

Grupa kapitałowa

Eurozet to jedna z wiodących grup mediowych w Polsce, zajmująca się produkcją i nadawaniem programów radiowych, sprzedażą czasu reklamowego, działalnością brokerską dla stacji i serwisów internetowych, a także tworzeniem i zarządzaniem serwisami internetowymi. Istnieje od 1993 roku.

Dowiedz się więcej

Nasze wartości

Odpowiedzialność
Odpowiedzialność

w pełnionych rolach, podjętych zobowiązaniach i decyzjach

Współpraca
Współpraca

świadomość wspólnych celów jako podstawa do integracji w organizacji

Uczciwość
Uczciwość

pełna przejrzystość działań